PROMOS Rafel Toni

Les PROMOS d'en Toni i en Rafel, son tastets representatius del millor del nostre volgut entorn

NOM DE LA RUTA LLOC DESCRIPCIO LINK
PROMO 1 Volta Parc NivelL Mitg-Alt ESTIMAT 58 Km 1800 m desnivell acumulat. Sortirem de Can Roure, punt km5 carretera BV-1221, deixant la masia a la dreta, i una mica mes lluny la Església de Sant Joan Baptista. Pujada directa fins a les foradades, on seguirem fins La Torrota, on seguirem amunt cap el pou de glaç pel Turo de la Carlina. Les Blanqueres (Mura), i el Puig de la Balma. Matarrodona, collet Roig, Erta Sta Creu de Palau i Eta de St. Jaume, cap el Ginebral i Can Vinyes, carena dels Cellers, La Popia, Eta St. Ignasi de Loiola a Rellinars, i tornada cap a La casa nova de L’Obac, on abans de pujar la trencacames cap a foradades, girarem esquerra directe cap a les Pedritxes. Coordenades Inici i Fi FOTO RUTA
PROMO 2 Ó (1 RETALLAT) Volta Parc Nivell Mitg ESTIMAT 50 Km i 1500 m desnivell acumulat. Sortirem de Can Roure, punt km5 carretera BV-1221, deixant la masia a la dreta, i una mica mes lluny la Església de Sant Joan Baptista. Pujada directa fins a les foradades, on seguirem fins La Torrota, on seguirem amunt cap el pou de glaç pel Turo de la Carlina. Però en aquest cas, poc despres de veure passar prop del Turó del Duc, girarem esquerra cap a cami que passa entre el Puigbò i el Puig Andreu, fins a trobar-nos amb el cami que ve del Puig de la Balma. Erta Sta Creu de Palau i Eta de St. Jaume, cap el Ginebral i Can Vinyes, carena dels Cellers, La Popia, Eta St. Ignasi de Loiola a Rellinars, i tornada cap a La casa nova de L’Obac, on abans de pujar la trencacames cap a foradades, girarem esquerra directe cap a les Pedritxes. Coordenades Inici i Fi FOTO RUTA
PROMO 3 Ó Tastet Vistes Parc 30 Km i 790 m desnivell acumulat. Terrassa, Matadeperra, i Can Roure, deixant la masia a la dreta, i una mica mes lluny la Església de Sant Joan Baptista. Pujada directa fins a les foradades, on seguirem fins La Torrota, on seguirem amunt cap el pou de glaç pel Turo de la Carlina, i coll de 3 Creus, de 874 m d'alçada, on ja girarem a la Dreta en dirección a la Alsina del Salari. Agafarem la carretera BV-1221, un troçet de baixada, fins a la barata on trencarem a la dreta per creuar la riera, i agafar el camí de Can Pelags, fent una volteta per enfilar ja la tornada cap a Matadepera --FOTO RUTA-- --PERFIL RUTA